Способи оплати
Способи доставки
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення товару безкоштовно протягом 14 днів
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку та є документ про оплату в нашому магазині.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення виконується за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.
Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- надані фото товару, де чітко видно дефект;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (98) 873-77-58, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за рахунок продавця.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.
При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови гарантії
Датою початку гарантійного обслуговування є дата, вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця).
Важливо: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Важливо: при прийомі на гарантійне обслуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду). В іншому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером телефону +380 (98) 873-77-58
, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Вам буде повідомлено про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Про відправку відремонтованого товару вам буде відправлено SMS.
Якщо виробник не може усунути дефект, або виробник не може усунути дефект протягом 14 днів - здійснюється обмін товару на аналогічний.