Оплата і доставка

Способи оплати

WayForPay
Оплата на картку «Приватбанк»

Способи доставки

Нова Пошта
200 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 2–4 дні
Адресна доставка та доставка до відділення

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару безкоштовно протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку та є документ про оплату в нашому магазині.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Повернення виконується за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

- надані фото товару, де чітко видно дефект;

- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;

- цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (98) 873-77-58, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за рахунок продавця.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови гарантії

Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах.
Датою початку гарантійного обслуговування є дата, вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця).
Важливо: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Важливо: при прийомі на гарантійне обслуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду). В іншому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.

Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером телефону +380 (98) 873-77-58
, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Вам буде повідомлено про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Про відправку відремонтованого товару вам буде відправлено SMS.

Якщо виробник не може усунути дефект, або виробник не може усунути дефект протягом 14 днів - здійснюється обмін товару на аналогічний.